VRAGEN OF BESTELLEN?
0800-22 33 112(gratis)Hoe kan ik contact opnemen?
Voor vragen, het melden van een storing of reparatie of het afsluiten van een serviceabonnement kunt u tijdens kantooruren contact opnemen met onze klantenservice op info@zorgeloos-op-weg.nl. Onze klantenservice is geopend van maandag tot en met vrijdag van 8:30 tot 17:00 uur en bereikbaar op 0800 - 22 33 112 (gratis).Buiten reguliere openingstijden kunt u onze storingsdienst voor spoedgevallen en calamiteiten 24/7 bereiken via 0800 - 22 33 112.
- Accepteert Zorgeloos op Weg iedere scootmobiel?
- Hoe kan ik contact opnemen?
- Hoe kan ik een wijziging doorgeven?
- Hoe snel word ik geholpen?
- Hoe werkt het aanvragen?
- Hoe werkt Zorgeloos op Weg?
- Hoe zeg ik op?
- Ik heb een PGB ontvangen. Kan ik dan gebruik maken van Zorgeloos-op-Weg?
- Kan ik overstappen naar een ander pakket?
- Waarin onderscheidt Zorgeloos-op-Weg zich van andere pechhulp diensten voor scootmobielen?
- Waarom kan ik alleen via automatische incasso betalen?
- Waarom zie ik geen busjes van Zorgeloos op Weg?
- Wat is pech?
- Wat mag u van ons verwachten?
- Wat zijn de betaal mogelijkheden?
- Word ik voor de deur en onderweg ook geholpen bij een lekke band?